Väljaande sõnul huvitab Facebooki väga detailne ülevaade, näiteks kuuluvad huviküsimuste alla see, kui palju inimene teenib ja see, mida ja kui palju ta oma krediitkaardiga ostab.

Kõige selle info eest pakub Facebook paremat integreeritust oma Messengeri rakendusega - kui juba praegu saab osades riikides äpist kanda raha, siis Facebook tahaks asjad veelgi kaugemale viia. Firma hinnangul võiks Messenger olla lüli panga ja inimese vahel, kuhu koonduks kogu inimese suhtlus pangaga, kuid rakendusel oleks ka teatud netipanga funktsionaalsus.

"Me ei kasutaks pankadelt kogutud ostude ja krediitkaartide infot reklaamide tarvis," ütles WSJ-le ettevõtte esindaja Elisabeth Diana. "Meil ei ole ka mingeid kokkuleppeid ei pankade ega krediitkaardifirmadega, et kasutada nende klientide andmeid reklaamide tarvis," ütles ta väljaandele.

Siiani pole ükski pank Facebookile "jah"-sõna öelnud.