Uusim lahendus toimib nii. FB serveerib, nagu ikka, just sulle mõeldud reklaame ja kasutab selleks võimalusel ka infot su hetkeasukoha kohta... aga püüab lisaks selgitada, kas sa siis lähed ja ostadki midagi.

Asi toimib müügikohtadele suunatud teenuse kaudu. See kannab nime Offline Conversions API ja see ütleb, et kas Facebookis reklaami näinud inimene tuli ja ostis reklaamitud toodet või teenust, ning millisteks gruppideks kliendid üldse jagunevad.

Inimesel on üsna raske mitte statistika osaks saada. Ta peab nutiseadmel asukohainfo määramise keelama (paljudel ei tule see pähegi), FB äppi ringi kõndides mitte kasutama või selle sees location history välja lülitama.

Facebook lisab oma keskkonnas kuvatavatele reklaamidele ka võimaluse poe kohta andmeid saada, mis on kasutaja seisukohast muidugi meeldiv. Näiteks aadressi, lahtiolekuajad, kontaktnumbri ja hinnangulise selleni jõudmise aja.

Sarnaseid lahendusi katsetatakse juba mitmeid aastaid. Google pakub müügikohtadele sarnast reklaamiteenust juba alates 2014. aastast, et näha, kas reklaamid toovad inimesi kindlatesse müügikohtadesse. FB lahendus aga jälgib lisaks, kas reklaamid aitavad reaalselt tooteid müüa.