LiveRebel on Webmediast välja kasvanud firma Zeroturnaroundi teine loodetavasti suureks hitiks kujunev toode. Juba aastaid turul müüdav JRebel (endine JavaRebel) rokib Java-arendajate hulgas üle maailma, peamiselt USAs ja Lääne-Euroopas. Seda on müüdud enam kui 60 riiki ning firma käive küündib tänavu tublisti üle kümne miljoni krooni.

Jrebel aitab Java-keskkonnas töötavatel programmeerijatel oluliselt aega kokku hoida. Tegu on programmeerimise platvormiga, mis võimaldab koodi ümber kirjutamise tulemust koheselt näha ja ühel programmeerijal päevas kokku hoida keskmiselt pool tundi, aastas seega mitu nädalat.

Arvestades, et programmeerija töötund maksab keskmiselt üle 500 krooni ning suurtes ettevõtetes on neid tööl sadu, tähendab Jrebeli kasutamine olulist säästu.

Ehkki Jrebelist räägiti juba mitu aastat tagasi, saavutas Zeroturnaround alles tänavu suurema müügihüppe. Firma üks asutajatest Jevgeni Kabanov: "Toode oli turul täiesti uus ja unikaalne, mistõttu tuli siiani paljuski selgitustööga tegeleda. Potentsiaalsete klientide ringis tutvustati probleemi ja selle ulatust. Käidi ühelt konverentsilt teisele, õhutati toodet järele proovima."

Nüüd loetleb Kabanov firmasid, kes on Jrebeli litsentsi ostnud: LinkedIn, Lufthansa, Apple, Disney, HP, IBM, Cisco, Twitter jt, kokku üle 1000 firma. 2011.aastal ootab ettevõte veel vähemalt 500 protsendilist kasvu!