Facebooki teatel eelistab ta maksta originaaluudiste eest, mis pole platvormil varem ilmunud.

Sadu Ühendkuningriigi uudistetootjaid uuele funktsioonile sisu pakkumisteks registreerinud. Nende hulka kuuluvad sellised kirjastajad nagu The Economist, Hearst (Cosmopolitan, Elle, Esquire), Guardian Media grupp; kohalike ajalehtede ühendus JPI Media ja Midland News Association.

Loodav vahekaart „Uudised" on jaanuarist UKs saadaval ainult mobiilirakenduses, veebibrauseri versioonis mitte. Teenus juba käivitatud USAs, mille statistika näitab, 95% selle kasutajatest pole väljaannete endi veebilehtedel kunagi uudiseid lugenud, kuid tegid seda tänud Facebook News'ile nüüd.

Facebooki ja kirjastajate vahel sõlmitud tehingud ei ole avalikud, seega pole teada, kui tulusad nad võitlevate uudistekanalite jaoks võiksid olla.

Ajakirjandusväljaannete ja Facebooki vahel on aastad väldanud armastan-vihkan suhe. Ühelt poolt võtab Facebook kasutajate ja meedia enda sisu levitades ära suure osa siseriiklikust reklaamitulust ja ei maksa seejuures kohalikke makse (Euroopas tehakse seda madala maksumääraga Iirimaal). Teisalt pakuvad ajakirjandusväljaanded ise oma toodangu viiteid Facebooki, et seeläbi oma kasutajate hulka kasvatada.