"iPhone’i ametliku edasimüüja staatust oleme soovinud pikalt ja läbimurre läbirääkimistes tekkis käesoleva aasta alguses, kui viisime Apple’ni sõnumi, et Elisa on Eestis turuliider erakliendi kõne segmendis ning ka mõnes mobiilse interneti segmendis,” ütles Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen intervjuus Fortele.

Tema sõnul näitavad firma liidripositsiooni nii Emori kui ka Turu-Uuringute AS-i uuringud, mille järgi on Elisa on eraklientide seas teistest operaatoritest ees. "Elisa turuosa erakliendis ulatus uuringu põhjal 36%-ni, samal ajal kui teiste operaatorite turuosad jäid 32% juurde,” ütles Seppänen.

“Ametlik koostöö maailma kõige hinnatuima ja väärtuslikuma ettevõttega on kahtlemata Elisale suur tunnustus. See näitab, et oleme teinud õigeid valikuid ja oleme jäänud enda kiire arenguga ka mujal maailmas silma,” lisas ta.

Telefon on võrgu jaoks valmis

Nüüd kui Elisa on Apple’i ametlik partner, peaks muuseas paranema iPhone’i kasutavate inimeste kogemus Elisa võrgus. "Nüüd on iga Elisast müüdud iPhone spetsiaalselt Elisa võrgu jaoks optimeeritud tarkvaraga, mis tagab selle, et iPhone suhtleb võrguga võimalikult efektiivselt,” selgitas Seppänen. Optimeeritud tarkvaraga nutitelefon on kiirem võrguühenduste puhul, lisaks lähevad sujuvamalt ka tarkvarauuendused. Kui iPhone on Apple’i ametliku partneri mobiilivõrgus, ei pea inimene ise võrgusätteid ise käsitsi muutma.

Kuigi Apple’i telefoni näol on tegemist kõrgema hinnaklassi tootega, näitab Elisa sõnul statistika, et eestlased on selle eest ikka valmis raha välja käima.

iPhone 6 hinnad algavad 700 euro juurest, suurema ekraaniga iPhone 6 Plusi saab kätte alates 800 euroga. “iPhone'il on kindlasti enda fännibaas olemas ka Eestis. Uuringufirma GFK andmetel ca 13% kõikidest igakuiselt Eestis müüdud nutitelefonidest on just Apple’i omad,” nentis Seppänen.