Seejuures kuulub Elisale kõnekaardi turul olevast kõneajast 43,3%, mis on viimase kolme aasta parim näitaja.

Nielseni andmetel oli perioodil tänavune märts-aprill kõnekaardimüügis Telia osakaal 30,8% ja Tele2 oma vastavalt 26,5%.

„Kuigi kõnekaartide turg pole see, mis aastaid tagasi, on Elisa suutnud ZEN- ja Elisa kõnekaartidega oma positsiooni turul tugevdada ja kliendiarvu hoida,“ ütles Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu.

„Kõnekaardi puhul tundub siiski hetkel sisu olevat olulisem kui vorm – Elisat eristavad siin pakutavad internetilahendused, mis on silma jäänud ka kõnekaartide tarbijatele.“

Kuigi üha enam kliente on valimas lepingulist teenust, pole kõnekaardid turult kuhugi kadumas.

„Neid ostetakse pidevalt ning kõnekaardi kasutajate seas saab eristada kindlaid sihtrühmi. Näiteks eelistavad kõnekaarti kliendid, kes ei soovi püsikohustusi või kes tarbivad teenust pigem ebaregulaarselt.

Huvitav on ka asjaolu, et paljud meie kliendid on ZENi kasutanud aastaid põhinumbrina ning hoopiski juhuslikumad kasutajad on vähemuses," ütleb Hiiepuu.