Kuna see on käigu pealt kasutamiseks nii sobiv, võiks arvata, et Spotify kasutajad eelistavad striimitud muusikaga maiustada peamiselt nutiseadmes või äärmisel juhul veebibrauseris.

Nutivariant on tõesti kõige levinum: 42 protsenti kõikidest kasutajatest eelistab telefoni ja 10 protsenti tahvlit.

Üllatavalt paljud kasutavad siiski ka arvutisse paigaldatud tarkvara (45%). Aga brauseri kaudu läheneb muusikateenusele kõigest 3%.

Teenuse käigushoidjad paljastavad veel, et 55% kasutajatest on konto oma Facebooki-profiiliga sidunud. See on eriti kasulik, kuna võimaldab uurida, millised sõbrad Spotifyd kasutavad ja nende muusikavalikut uurida.

Spotifyl on hetkel ümmarguselt 50 miljonit aktiivset kasutajat, neist 12 miljonit ehk umbes iga neljas tasulise konto omanikku. Iga kasutaja striimib keskmiselt 150 minutit muusikat päevas.

Tasuta konto omanikud peavad muusika vahepalaks reklaamidega leppima, mis on Spotifyle teine tuluallikas. Aga kuuldavasti mitte kuigi tulus allikas.