Ehkki sellist müügiviisi saab võrrelda soovimatult meilikasti saabuva rämpspostiga, ei reguleeri seda praegu ükski seadus, kirjutab ERR.ee.

Tele2 telemarketingi kõnerobotid teevad nii-öelda eelkõnesid, uurimaks, kas inimene on nende pakkumisest huvitatud, ja kui see on nii, suunatakse ta juba edasi kõnekeskuse teenindajaga suhtlema.

Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse direktor Ene Raja ütles ERR-ile, et nemadki katsetavad pidevalt eri lahendusi ning praegu on neil testimise viimases faasis ka teenindusrobot.

"Hästi ette valmistatud teenindusrobot on kliendi jaoks mugav, kiire ja ühtlase teeninduskvaliteediga, pakkudes ka lisaväärtust. Robotlahendused on suurenevale kliendihulgale üha ootus- ja harjumuspärasem," ütles ta.