Eesti digitaaltelevisioonile ülemineku valitsuskomisjon avas abitelefoni numbril 17101, kust saab esmast nõu digilevi puudutavates küsimustes - mida selle vaatamiseks teha tuleb. Numbrile saab helistada kõigilt Eesti laua- ja mobiiltelefonidelt ning selle minut maksab sama palju kui kõne tavatelefonivõrku.

Kui olete juba kaabeltelevisiooni, digi-TV või satelliittelevisiooni vaataja, siis teid Eesti üleminek digilevile tehnilises mõttes ei puuduta.

Digilevi pakub kordades rohkem telekanaleid, oluliselt paremat pildi- ja helikvaliteeti ning hulgaliselt uusi võimalusi inimestele, kes vaatavad telepilti tavalise katuse- või toaantenniga.

Lisavõimaluste hulgas on nt ühe nupulevajutusega ekraanile jõudev elektrooniline saatekava, erinevates keeltes heli- ja subtiitrite valik, eri ekraani- ja kujutise kvaliteedi vormingud, saadete vastuvõtt mobiilselt (liikuvatelt transpordivahenditelt) jm.

Tavalise katuseantenniga telepildi vaatajal tuleb digitaaltelevisiooni nägemiseks osta või rentida digiboks, telerit vahetama ei pea. Digiboks tuleb ühendada antennikaabli ja teleri vahele.

Eesti telekanalite digitaalseks vastuvõtuks sobivad seadmed on varustatud digilevi märkidega, et neid oleks lihtne üles leida. Kui märk puudub, ei pruugi seade Eesti telekanalite digitaalseks vastuvõtuks sobida.