Näiteks neli viiendikku Steami kasutajatest omavad "mitme tuumaga" arvuteid, neist ligi 24 protsenti neljatuumalisi. See tähendab, et nad ei põlga ära hargtöötlust kasutavat tarkvara, mida on tore ette teada, kui mängu valmistamisele kulub paar aastat. Tootjad saavad trendidega siis ette arvestada, mitte ei pea hiljem ajaga kaasas käimiseks programme üle lappima, mis poleks ka ilmselt võrdselt hea lahendus.

Steam tõestab veelkord, et Windows 7 opsüsteem ja uusimate arvutimängude tegemiseks-pruukimiseks vajalik rakendusliideste komplekt DirectX 11 on jõudnud tõesti massidesse. Detsembrit puudutav uuring ütleb, et ligi veerand Steami kasutajatest on juba valinud 64bitise Windows 7 ja hüljanud vana 32bitise XP, mis kõlaks ilmselt muusikana Microsofti kõrvadele, kui firmadel oleks kõrvad.

DirectX 11 suudaks kasutada hetkel juba üle poole Steami kasutajatest, mida saab järeldada Windows 7 ja Vista opsüsteemide osakaalust, aga Valve pole hakanud veel loendama vastavate graafikakiirendite täpset arvu kasutajate hulgas. Samas on teada, et poodidest kodudesse rännanud on juba üle kahe miljoni ATi DX11-kiirendi ja töös on mitukümmend standardiga ühilduvat arvutimängu, mõned isegi ilmunud ("DiRT 2").