Nende tõmbenumber on anda n-ö moodsale internetikasutajale seda, mida ta vajab. Ah et mis see oleks? Brauseri tihedam sidumine sotsiaalvõrgustike võimalustega, et kõike metsikus veebis leitut saaks kergemini oma viiesaja sõbraga jagada.

Brauseri välimus on omamoodi tõesti pilkupüüdev, lemmikute sõprade ja teenuste juurde linkivate ääreribadega.

Jääb üle ainult küsida: kas te vajate sotsvõrkudesse postitamist nii väga, et tahate sellele pühendatud brauserit? Või läheb teile pigem korda jõudlus kui funktsionaalsus, mida saaks lisada plugina kujul.

See põhineb Chromiumil nagu Google'i Chrome ja selle eestvedaja on Marc Andreessen, kes on tuntud ka (esimese laialt kasutatud brauseri) Mosaici kaasautori ja Netscape'i kaasasutajana.

Üks varane arvustaja on välja toonud nõrgad kohad, mis võivad takistada uuel brauseril massidesse jõudmast:

* Toetab ainult Windowsit ja Mac OS X'i;
* nõuab allalaadimist, mida "vanade" süsteemide kasutajad ja isegi iPhone'ide-iPadide kasutajad eriti ei viitsi;
* nõuab sisselogimist, millega brauserikasutajad pole harjunud;
* erinevalt Chrome'ist seab otsikasti ja netiaadresside sisestamise kasti taas eraldi;
* Twitteri klient pole nii võimalusterohke kui võiks.

RockMelt: brauser, mida Mark Zuckerberg ilmselt purjus peaga ostaks!

Vaadake klippi ka: