Kuidas teile meeldiks pesupulbrit ostes arvestada võimalusega, et karpi on topitud GPS-seade, mis aitab tootjal selgeks teha selle täpse asukoha? Kui elate Brasiilias, siis peab meeldima, kuna just sellisel viisil viib Omot tootev Unilever läbi uue kampaania.

Need õnnelikud, kes leiavad GPSi, saavad auhinnaks taskuvideokaamera ning kutse perega Unileveri kulul lõbutsema minna. GPSiga varustatud karpe on kokku 50 ja tootjapoolsed tiimid 35 linnas valmistuvad need kõik leidma, kui tehnoloogia ütleb, et karbid ei lesi enam poes.

Idee autor, turundusagentuur Bullet, on teadlik, et kõrge kuritegevusega tuntud Brasiilias ei pruugi mõned inimesed tahta kaameratega varustatud võõrastele koduuksi avada. Seetõttu saab tiim ka eemalt alarmi käivitada, et jälitusseadet kergem avastada oleks. 23 miljonit dollarit maksma läinud kampaania osaks on ka veebisait, kuhu jõuavad võitjate fotod ja kaardid nende elukohast.

Switchedi ajakirjanik kommenteeris vaimukalt: "Charlie and the Chocolate Factory" ("Charlie ja šokolaadivabrik") portugalikeelses tõlkes on midagi vast kaduma läinud, sest teie elukohta teadev kuldne pilet muudab Willy Wonka armastusväärsest veidrikust hullunud Suureks Vennaks!