Transonic Truss-Braced Wing annab suurendatud tiivaulatuse ligi 52 meetrit, mille teeb võimalikuks selle raskust toetav tugikaar, vahendab CNN.

Veel kontseptsiooni faasis oleva arendustegevuse käigus on insenerid suutnud saavutada suurema tippkiiruse kui plaanitud: 0,80 Machi 0,70-0,75 Machi asemel, mis on vaid veidi alla helikiiruse, mis on teatavasti 1 Mach.

Selle tegi võimalikuks tiiva kontuur ning toetusstruktuuri optimeerimine, mis võimaldab tugikaarel tiiba efektiivsemalt kanda.

Boeing on tiiva välja arendanud koostöös USA kosmoseagentuuriga NASA ligi aastakümne vältel.

See töö on osa programmist Subsonic Ultra Green Aircraft Research, mille raames püüeldakse vaiksema ja efektiivsema lennuki poole, millel on ka parem sooritusvõime.

Detsembris avaldas Boeing oma uusima ärilennukite sarja, mis võimaldab Boeingu väitel lennata VIP-reisijatel peatumata mis iganes kahe linna vahel Maal.

Lennukite BBJ 777X lennuulatus on 21 570 kilomeetrit, mis võimaldab pikimaid tsiviillende maailmas.

Lennureisijad võivad näha ka lennukit, mis saabub värava juurde kokkuvolditud tiibadega. Boeing 777X-il on tiiva otsad enam kui kolme ja poole meetri ulatuses kokkuvolditavad.