Blogijad avastasid dušigeeli reklaamist rassismi
Toote reklaamposteril on kujutatud kolme eri nahavärviga näitsikut, samuti kaks pilti nende nahavärvist „enne“ ja „pärast“. Kus juures firma on teinud „räpaseks“ neegritüdruku, paigutades ta reklaamfotol „enne“ kirja alla.
The Daily Mail kirjutab, et lõviosa uue reklaamiga rahulolematutest moodustasid blogijad, kes algselt kahtlesid selle ehtsuses. Nende arvates jääb reklaamist mulje, et tumeda nahaga tüdruk muutub peale selle dušigeeli kasutamist kõige pealt latiinoneiuks ja seejärel saab tõeliselt puhtaks valgeks blondiiniks.
Kompanii esindaja ütles vastuseks, et antud reklaam kuulub tõepoolest neile ja lükkas kindlalt rassismisüüdistused tagasi, öeldes, et kõik kolm eri nahavärviga tütarlast lihtsalt demonstreerivad oma ilusta nahka peale nädalapäevi Dove VisibleCare’i kasutamist.
Unilever on üks suuremaid reklaamiostjaid maailmas. Talle kuuluvad sellised tuntud brändid nagu Rexona, Axe, Timotei, Domestos, Sunsilk ja paljud teised. Lisaks ka toiduainete kaubamärgid Lipton, Knorr jt.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!