Teemaring puudutas nii olemasolevaid mänge kui ka alles tegemisjärge ootavat "Mass Effect 4".

Alustuseks andis BioWare statistikat ja tagasisidet. Nii mängis 82% kõigist mängijatest "Mass Effect 3" meessoost Shepardina.

Vähem kui viiendik eelistas seksikamat õrnemast soost kangelast (nagu alloleval pildil), andes oma valikuga ilmselt aimu mängija enda soost.

Fotod: tootja

Kõige mängitum klass oli sõdur (Soldier) – teda kasutas 48,7% mängijatest, 18,7% mängis infiltreerujana (Infiltrator), 14,3% eelväelasena (Vanguard), 10,2% vahisõdurina (Sentinel), 8,1% adeptina ning vaid 5,1% insenerina (Engineer).

Tervelt 64,5% kõigist mängijatest otsustasid headuse võidu kasuks, eelistades paragoni valikuid, vaid 36,5% pidasid õigeks valikuks karmi kätt ja valisid renegaadi tee.

Lisaks veel tervele hulgale statistikale, mis paljastas mängijate eelistusi ja tendentse – kui paljud otsustasid tappa Mordini, kui paljud eelistasid päästa gethid jne – andis BioWare ka teada, et messi toimumise ajaks oli "Mass Effecti" võrgumängus tapetud 10,7 miljardit vastast.

BioWare'i tegevprodutsent Casey Hudson lubas ka, et firma alustab lähiajal tööd "Mass Effect 4" kallal.

"...sellest tuleb uus asi," ütles Hudson ja lubas mängijatele võimalust naasta maailma, mis on paljudele mängusarja esimeses kolmes osas armsaks saanud: "...aga me tahame alustada värskelt ja otsast peale, uue teega, kuidas avastada kogu "Mass Effecti" universumit."

Hudson kinnitas ka, et "Mass Effecti" põhjal valmiv film on jätkuvalt kavas.

Seda vaatamata sügisel aset leidnud stsenaristi vahetusele: algselt pidi filmi stsenaariumi kirjutama "Ma olen legendi" ("I Am Legend", 2007) ja "Thori" (2011) autor Mark Protosevich, kuid möödunud oktoobril otsustas ta ümber.

Praeguse seisuga kirjutab "Mass Effecti" sarja esimesel mängul põhinema hakkava filmi stsenaariumi uustulnuk Morgan Davis Foehl.