Internationsi raport ise keskendub sellele, kui hea on välismaalastel teistes riikides digiteenustele ligi pääseda ning toob välja, et Eesti pakub oma e-residentsuse programmiga pea kõikidele välismaalastele soovi korral ligipääsu e-teenustele. Uuring toob välja, et e-teenustega on rahul 94 protsenti vastanutest ning 70 protsenti neist andis e-teenustele koguni maksimaalse võimaliku punktiskoori.

Ka mitmes teises valdkonnas oli Eesti uuringu kohaselt vähemalt esikümnes - välja toodi näiteks lihtne protsess kohaliku telefoninumbri hankimisel, hea ligipääsetavus kiirele veebiühendusele ning sularahata maksmise võimalused.

BBC maalis aga Eestist koguni digiromantilise pildi. "Eestis peetakse ligipääsu internetile inimõiguseks. Isegi kaunitel Eesti saartel, näiteks Saaremaal on internetiühendus olemas," ütles väljaandele Austria ettevõtja Alexandra Nima, kes tegutseb ja elab Tallinnas. Nima toob ka välja, et enda firma registreerimine Eestis on tohutult lihtne ja valutu.

Kohalik tarkvaraarendaja Tarmo Annus räägib aga, et tema peab Eestis üheks parimaks asjaks seda, et saab helistamise asemel veebist sõnumeid saata. "Selle asemel, et helistada poodi ja küsida, kas nad on pühadeperioodil lahti, kirjutan neile lihtsalt Viberis," selgitas Annus brittidele digiühiskonnas elamise eeliseid.

Samal ajal toob BBC välja, et Eesti digiareng ei ole olnud valutu ning kirjeldab Eesti probleeme küberrünnakutega 2007. aastal. "Rünnakute tulemusena lõi NATO rahvusvahelise kübersõja manuaali ja lõi Eestisse küberkaitsekeskuse, mis peaks riiki tulevaste rünnakute eest kaitsma," kirjutas väljaanne.