Kõik säärane kuulub virtuaalreaalsuse maailma. Senimaani oli kõik selle tehismaailmaga seonduv enamjaolt jäänud ulmekirjanduse kaante vahele ning ulmefilmide lintidele, kirjutab Kahvel.ee.

Kuid viimastel aastatel on targad insenerid suutnud arendada futuristlikke prille, mis loovad kasutajale kuvandi tegelikkusest.

Seni kõige edukamalt on suutnud tuua kübermaailma reaalsusesse Oculus Rift.

Idee sai alguse Palmer Luckey vanemate garaažist. Luckey näol on tegu virtuaalreaalsuse entusiasti ning mänguriga, kes soovis oma ideed kiirelt turule tuua.

Viimastel aastatel on suur osa ulmeliste, futuristlike ja väga põnevate ideedega insenere vaadanud investoritest suure kaarega mööda ning pöördunud otse potentsiaalsete kasutajateni läbi ühisrahastussaitide.

Nõnda tegi ka Luckey, kes alustas oma ideele rahastuse kogumist 1. augustil 2012.

Eesmärgiks seati 250 000 USA dollarit, siht täideti vähem kui 24 tunniga. Projekti lõpuks suudeti Kickstarteri kasutajate abiga idee teostamiseks koguda üle 2,4 miljoni dollari.

Virtuaalprillide arendajad sõnasid koheselt, et tegu on mängimiseks mõeldud seadmega, mille ülessandeks on hägustada virtuaalse ning reaalsuse piire.

Kuigi hetkel on firma tulnud välja vaid arendajatele mõeldud versiooniga, näitab see väga hästi prillide võimekust lähitulevikus.

Loe täisteksti saidil Kahvel.ee.