Ingliskeelsete sõnade slow motion ehk aegluup ning selfie ehk endlipilt kokku sulatamisel moodustavat mõistet slofie kasutasid ettevõtte esindajad juba kohe telefoni esitlusel, mis näitab, et ilmselt on termini loomisele üksjagu mõttetööd eelnenud. Mõte sõna kaubamärgiks muuta tuli aga kolm päeva peale telefonide ametlikku esitlust, ehk eelmisel reedel, vahendab The Verge.

Tegelikult ei puuduta kogu kaubamärgistamine ainult sõna ennast, vaid Apple'i suurem ambitsioon on ikkagi piirata teisi ettevõtteid slofiede tegemist võimaldavaid rakendusi arendamast. Seda, kas Apple ka tegelikult spetsiifilisele endlitüübile õigused saab, näidab tulevik, kuid hetkel on kaubamärgitaotlus igatahes esitatud.

Sisuliselt on slofie lihtsalt 120 kaadrit sekundis filmiva esikaamera abiga tehtud aegluubis lühikene videoklipp. Nimelt said Apple'i selleaastased iPhone'id võime just nii kaadritihedat videot filmida ning loomulikult pidi Apple sellele ka mingi funktsiooni välja mõtlema. Seda, milline üks slofie välja näeb, vaata allolevast videost.