Rakendustepoest leiab nii tasulisi kui tasuta rakendusi ja tasuliste programmide puhul jätab müügihinnast Apple endale 30 protsenti. Tüüpiline rakendustepoest ostetud programm maksab vahemikus 99 USA senti kuni $2.99, vahendab VentureBeat.

Silicon Valley tehnoloogiasektori tegemistega väga hästi kursis olev riskikapitalist Jeremy Liew kahtleb, kas App Store võib ikka edukakas nimetada. Liew analüüsis avalikult teadaolevaid andmeid ja tegi jämeda kokkuvõtte, et kõikide müüdud rakenduste pealt on Apple teeninud vaid 20 - 45 miljonit dollarit.

Riskikapitalist leidis, et tehnoloogiaraamatute kirjastaja O'Reilly in Sebastopol teinud uuringu iPhone rakenduste kohta ja täheldas, et ühe müüdud rakenduse keskmiseks hinnaks on 2,65 dollarit. Korrutades selle 25 - 50 miljoni müüdud rakendusega, tuli välja, et kumulatiivne kasum rakenduste pealt oli App Store'is 70 - 160 miljonit dollarit. Kuna Apple teenib müügi pealt 30 protsenti, siis on Cupertino arvutiettevõte miljardi vahendatud rakenduse pealt teeninud vaid 20 - 45 miljonit dollarit.

Kui enamuse ettevõtete jaoks on 20 miljonit dollarit põhjus šampanja joomiseks, siis Apple'i kontekstis, kelle käive möödunud aastal ulatus 5 miljardi dollarini, pole see märkimisväärne.

„Arvestades seda, et Apple müüs 2008. aastal 13,7 miljonit iPhone'i, ei kujuta App Store käive märkimisväärset osa Apple'i sissetulekutest. Nagu iTunesi puhul, kasutab Apple App Store'i peamiselt nõudluse tekitamiseks oma vidinate vastu," leidis Liew.