Amazoni pühad olid edukad: kümned miljonid uued püsikliendid ning seadmete müügirekord

 (4)
Amazoni pühad olid edukad: kümned miljonid uued püsikliendid ning seadmete müügirekord
Amazoni kingidFoto: ROMUALD MEIGNEUX/SIPA

Amazon andis teada, et nende pühad läksid ülihästi - nende püsikliendivõrguga Prime liitus kümneid miljoneid inimesi, samuti müüdi eelmise aastaga võrreldes miljoneid seadmeid rohkem. Kõige populaarsemad olid pühadeperioodil Amazon Echo nutikõlarid ja Fire TV striimimiskarbike.

Lisaks sellele müüdi läbi Amazoni ka terve hulk nutikoduseadmeid - tarkasid pistikuid, uksekellasid ning robottolmuimejaid. Müügiedetabeli tipus olid ka nukud, riided ning juhtmevabad kõrvaklapid. Amazoni endi kõige populaarsemad tooted olid mudeliti Echo Dot, Fire TV Stick 4K ja tavaline Echo nutikõlar. Kogu müügihulluse tulemusena tegi ettevõte ka ülemaailmse müügirekordi.

Huvitav fakt: jõululaupäeva viimane Prime Now tellimus täideti Californias kell 23:30 õhtul ning sellega toimetati kohale Captain America teemaline legokomplekt, pühadekaart, kreeka jogurt ning šampoon.

Kui palju täpselt pühadeperioodil tooteid müüdi, Amazon aga ei ütle. Samas anti pressiteates teada, et ainuüksi USAs saadeti Prime kliendiprogrammi liikmetele üle miljardi eseme.

Ettevõte andis aprillis teada, et Prime platvormiga on liitunud kokku üle 100 miljoni kliendi. Prime annab klientidele mitmeid eeliseid - näiteks kiiremad tarneajad, kuid samal ajal saavad selle liikmed ka voogedastada muusikat ning vaadata filme. Analüütikute hinnangul tõuseb Prime-klientide arv hoogsalt, aastane kasv ulatub kuni 40 protsendini.

Pärast jõuluperioodi edukust kirjeldavat teadaannet tõusis ka ettevõtte aktsia hind.

Target