Hollandis tegutsev iduettevõte pakub 19 meetri pikkust ja 100 tonni raskust allveelaeva, mis võib korraga pardale võtta kuni 12 reisijat. Nahkistmete, baarileti, kambüüsi ja raamatukoguga varustatud laeva ühiskajut meenutab suisa luksuslennuki salongi.

Allveelaev Neyk oleks nagu Jules Verne’i fantastilise Nautiluse nüüdisajastatud versioon. Ettevõtte osutusel on alus kaheksa aasta pikkuse kavandamis- ja konstrueerimisprojekti vili, mille juures on löönud kaasa mitmed insenertehnika teerajajad nagu Rolls-Royce, MTU Friedrichshafen ja Bosch. Voolujooneline, tilgakujuline, moodulitest kokku pandav allvee-alus on valmistatud terasesulamist HY-80 kosmoseagentuuris NASA loodud projekti alusel. Akudest või merepinnal töötavast diiselgeneraatorist Rolls-Royce 4000 U83 tööks energiat ammutavad, saja kilovatise võimsusega pära-elektrimootorid peaksid Neyki allvee-luksusjahil võimaldama sukelduda kuni 150 meetri sügavusele kiirusega 15 sõlme (28 km) tunnis.

Muude turismi-allveealustega võrreldes on Neyki sisekujundus lausa pealetükkivalt dekadentlik. Kuue akrüülklaasist väljavaate-alkooviga reisijatesalong on sama lai kui Gulfstreami reaktiivlennukil. Ocean Submarine’i pakutavate sisustusvalikute hulgas on suured nahkistmed koos turvavöödega, suured lauad, seinte sisse peidetavad lameekraantelerid, tualett koos marmorpealistatud kapiga, kristallist joogiklaasid, rõdu, raamatukogu ja soovi korral isegi õhulüüs sukeldujate jaoks.

Salongi kohal paikneb kokpit, kus piloot ja piloodi abi saavad kõrvuti istudes elektrooniliselt tüürimisseadmeid juhtida (ingl fly-by-wire) ning vaadelda ümbrust laes ja külgedel paiknevate suurte, lennukite vaatekupleid meenutavate panoraamvaate-süvendite kaudu. Neyki nina võib isegi asendada 270-kraadist vaateulatust pakkuva akrüülklaas-kupliga süvavete imede silmitsemiseks.

Ettevõtte kinnitusel on Neyk väga hea manööverdusvõimega ja suudab ümber enda telje pöörata vaid paari sekundiga. Aluse ninna ja ahtrisse on paigaldatud põtkurid; samuti on sellele lisatud vees hõljumist ja täpses asukohas püsimist võimaldavad püst-põtkurmootorid. Allveelaev suudab sukelduda väga kiiresti tänu konventsionaalsest ristikujulisest paigutusest väidetavalt kümme korda tõhusamate juhtpindade rakendamisele.

Kui voogude all lõbutsemisest isu täis saab, võite aga alla lasta kolmjalgse teliku ja veeretada allvee-aluse omal jõul sobivale supelrannale.

Kõigist imelistest väidetest hoolimata on Neyki helge tulevik kahtluse all. Ehkki kava kohaselt peaks esimene allveelaev valmima juba 2018. aasta jaanuaris, on ettevõte avalikustanud vaid visualiseeringuid, mitte fotosid päris alusest, selle katsetamisest või tootmisest. Samuti tekitavad palju konstruktsiooni-alaseid küsimusi Ocean Submarine’i veebilehel leiduvad Neyki ruumilised visualiseeringud ja isegi kirjeldused.