Alkoholivastane suhtlusrobot läks koos kampaaniaga maksma 160 000 eurot

 (26)
Alkoholivastane suhtlusrobot läks koos kampaaniaga maksma 160 000 eurot
TAI robotKuvatõmmis / TAI

Veebirakenduse Abot ehk suhtlusroboti loomine koos sellega kaasnenud kampaania läks Tervise Arengu Instituudile (TAI) maksma 160 000 eurot, kirjutab ERR.

See summa sisaldab TAI pressiesindaja sõnul kõike ehk meediapinnad, rakenduse tootmine ja muud kulud. Hinna sees on ka käibemaks.

TAI algatas kampaania kampaania "Ära toida depressiooni alkoholiga" novembri alguses ja rakendus portaalis alkoinfo.ee üles pandud Abot on üks osa sellest.

"Kampaania keskendub alkoholi tarvitamise ja vaimsete häirete seostele – alkoholi tarvitamine stressi ja negatiivsete emotsioonidega hakkama saamiseks võib neid hoopis süvendada ja viia ka näiteks uneprobleemide ja depressiooni tekkeni," teatas TAI.

Loe refereeritud artikli täisteksti ERR-ist.