• Uus platvorm
• Eelkäijast 10 cm pikem, tiba laiem ja kergem
• Tegus kolmesilindriline bensiiniturbo

Pankur teab, et MINI on hea investeering - ostad täna, sõidad kümnendi pärast, pärandad lastele ja hind ei kuku. Keskkonnasõber loeb rahakotis sendid kokku, kallab kolmesilindrilise mootoriga MINI paaki liitri bensiini, lülitab masina GREEN režiimi; ja suristab mõnusalt põhumaja ehitama.

2001. aastast tänaseni on BMW taktikepi all välja tulnud kolm põlvkonda “BMW MINI” või ka lihtsalt MINI. BMW säilitas ülevõtmisel selle “miski”, mis teeb MINIst ilmeksimatult äratuntava sõiduki, lisades omalt poolt turvalisust, sportlikkust ja sõiduvõimekust.

Kolmanda põlvkonna välimus ei lase esmapilgul arvatagi, et seekord on tegu põhjalikult uuenenud MINI Cooperiga, millel on uus, F56 platvorm, uuenenud mootorivalik ning rida ainulaadseid tehnoloogilisi lahendusi.

Parem osa MINI-klassikast on säilinud

Silma jäävad uue kujuga, “isasem” radiaatorivõre, laugemaks muutunud esitulede nurk, suuremad tagatuled. Kere tervikuna on saanud juurde laiust ja pikkust. Selleks, et 3821 mm pikkust ja 1709 mm masinat miniatuurseks nimetada, peab olema üksjagu fantaasiat.
Loe pikemalt WhatCar?-ist