• • Ulaka ilmega Stonic pakub enam võimalusi auto isikupärasemaks muutmisel kui ükski teine Kia, sest üksi kontrastses toonis katuse tarvis on valikus viis erinevat värvitooni.
  • • Stonicu mootorivalikus on nii vägivallaga toidetud kui ka vabalt hingavad jõuallikad.
  • • Auto baashinnaks on meil 14 990 eurot, millest võib hetkel tänu tutvumishindadele veel 1000 eurot maha tõmmata.

Kias usutakse, et kolme aasta pärast müüakse selliseid autosid aastas juba reipalt üle kahe miljoni ja nende sellide prognoose tasub uskuda, sest Kia olevat hetkel ainus autotootja, kes on kaheksa aasta kestel järjepanu oma müüki kasvatanud. Arvestades eelpool kirjeldatud trendi jääb üle vaid imestada, et ükski tootja pole taibanud veel inimesi autode katusele istuma panna, jättes esimese korruse tehnika ja kompsude-kodinate tarvis.

See võib näida sääraste autode suhtes õel, aga nende menust on raske aru saada, sest reeglina on nad võrreldavast väikeautost kallimad ja janusemad, omades vaid sarnaseid puuduseid – nagu näiteks tagaistmete ees olev nigel jalaruum või väike pakiruum – millele lisanduvad kõrgemast raskuskeskmest tulenevad sõitu ilmestavad „voorused“. Ent teisalt ei saa kõrgemat isteasendit ka alahinnata, sest parem ülevaade suurendab turvalisust ning sellega kaasneb mugavam sisenemine/väljumine. Lisaks on tänaseks õpitud valmistama selliseid „linnamaastureid“, mis ei kaota oma „tükidoonoritele“ sõiduomadustes suurt midagi ja on viimastest ilmekama välimusega, sest ei pea meeldima niivõrd suure vanuse erinevusega ostjaskonnale.