• • Esimese mudelivärskenduseni läks 8 aastat
  • • Välimus ikka kena, interjöör endisest parem
  • • Hobujõududest on alati puudus

Tavaliselt hakkavad autod ses vanuses juba elu lõpule lähenema, selja taga üks või kaks facelifti. Ning Fiati auks peab ütlema, et kaunitari näole ei pandud paksult "krohvi" ega tehtud lihasepingutussüste. Vaid kerge meik -- uue kujundusega laternad (sh. LED-päevasõidutuled), pisut teisendatud ninaosa -- ja cinquecento läheb tulevatele aastatele julgelt vastu.

Eks tal ole ka tublisti austajaid. Ligikaudu facelifti ajal möödunud aasta novembris veeres Tychy (Poola) tehase konveierilt maha eksemplar nr. 1 500 000 ning tootmine üha jätkub; lisaks Poolale ka Mehhikos.

Kabiiniski ei ole värskendamisega üle pingutatud. Plusspoolele tuleb kindlasti kanda kaanega kindalaegas ning (küll lisavarustusena pakutav) TFT-ekraaniga näidikuplokk. "Digikellad" on standardsetest märksa paremini loetavad. Uus on ka puutetundliku ekraaniga infolustisüsteem. USB- ja AUX-pesad ning Bluetooth-liides on täna muidugi iseenesestmõistetavad. Turvavarustuse hulka kuulub juhi põlvi kaitsev turvapadi.
Loe edasi siit