Apple plaanib nelja aasta pärast turule tuua oma isesõitva auto koos murrangulise akutehnoloogiaga. Diess sõnas, et ootab seda huviga – sellised otsused mõjutavad autotööstust positiivses suunas, kiirendades uuendusi ja tuues mängu uusi oskusi.

“Neil on praktiliselt piiramatu juurdepääs erinevatele ressurssidele ja neid hinnatakse väga kõrgelt – see sisendab igatahes austust,” lisas ta.

Kuigi kontsernisisesed vangerdused peletasid investoreid, said Diessi reformid detsembri esimeses pooles VW juhtkonna heakskiidu – peamine eesmärk on vähendada operatiivkulusid.

2021 saab VW AG jaoks olema oluline aasta, kuna on kriitilise tähtsusega elektrifitseerimise kontekstis. Välja peaksid tulema nii ID.4 krossover kui ka veelgi ruumikam versioon Porsche Taycanist.

Lisaks ootab suurem uuendamine ka VW keskust Wolfsburgis. Pärast muudatusi peaks see olema suuteline konkureerima Tesla gigatehasega, mida Berliini külje alla rajatakse. Tesla tehas saab korralikult tööturgu raputama, kasvatades nõudlust kohalike helgete peade järele.

Diess lõpetas: “Ma olen seda varem öelnud ning ütlen veelkord: maailma väärtuslikeimaks firmaks saab uuesti liikumisega tegelev ettevõte – olgu selleks Tesla, Apple või VW.”