„Golf VII peale mõeldes ei tule mul lihtsalt und," pihib mees Automotive News'ile. Vastutus taolise sõiduki disainimisel on äärmiselt suur ja eks see, et juba kuus generatsiooni Euroopas praktiliselt pidevalt bestselleri seisus on olnud, seob looja käsi veelgi. Äärmiselt raske on teha uus Golf ilma vana ära rikkumata, ent samas ka sellele midagi juurde andes.

Polo joonistamisest rääkides mainib de Silva sageli sõnu 'lihtsus' ja 'ausus' ning lisab, et nendega on hoopis keerulisem opereerida kui mõistetega 'edevus' ja 'dekoratiivsus'. Tõesti - Golfile oleks ikka päris kohatu lüüa küljejoonde sisse laine nagu selle sai Audi A5, mis muutus võttest hoobilt kenamaks. Või poleks?

Intervjuu lõpuosas mainib mees, kelle kinnitada ja juhtida on kogu VW Grupi disainiloome alates Škodast ja Seatist kuni Bentley, Bugatti ja Lamborghinini välja, et on viimase kahe aasta jooksul veetnud rohkem aega Grupi bossi dr. Martin Winterkorni kui oma naise seltsis. Eks näis, mille revolutsioonilisega „poisid" kahepeale Golfi uuendades välja tulla julgevad.