Mis oleks tehniliselt võimalik, kui raha poleks küsimus? Milline on minimaalne kütusekulu, mida tõeliselt taskukohane auto suudab saavutada? Ja kui puhtad on selle heitmed? Kas täna on juba võimalik osta autosid, mis on keskkonnasõbralikud ka homses maailmas? Kas optimeeritud kütuskuluga auto saab olla igapäevakasutuses kompromissitult praktiline?

Need küsimused muutuvad järjest tähtsamaks üha rohkematele inimestele. Volkswagen näitab, mida on võimalik saavutada parimaid olemasolevaid ja sealjuures taskukohaseid tehnoloogiaid kombineerides. Uue põlvkonna Polo BlueMotion, Golf BlueMotion ja Passat BlueMotion on maailma kõige kütusesäästlikumad mudelid oma suurusklassides ja kõiki kolme saab juba sel sügisel tellida, vahendab VW oma ametlikus teates.

Nende autode äärmiselt madala kütusekulu ja saastehulga nurgakivi on muudetud juhttarkvara ja alandatud tühikäigupööretega TDI-mootor. Jõuülekande eest hoolitsevad pikemate ülekandearvudega viieastmelised käsilülitusega käigukastid. Näidikutesse integreeritud käiguvahetuse märgutuli tagab, et BlueMotion-mudelid sõidavad alati kütusekulu seisukohast optimaalse käiguga.

BlueMotion-funktsioonide hulka kuuluvad veel energia taaskasutus regeneratiivse pidurdussüsteemi näol, start-stopp-süsteem, madala veeretakistusega rehvid, eriti kerged väikese õhutakistusega veljed, kere täiustatud aerodünaamika, Polo ja Golfi puhul ka madalam vedrustus.

Lisaks paistavad BlueMotion-mudelid teiste versioonide seast silma stiilimuudatuste ja mugandatud interjööriga. Esmakordselt lisab Volkswagen oma BlueMotion-mudelitele dünaamikat rõhutavaid stiilielemente. Näiteks kaunistavad Golfi ja Passati välimust R-Line'i bamperid ja küljeseelikud. Polo paistab aga silma täiesti uue radiaatorivõre disaini ja spetsiaalsete valuvelgedega. Polo ning Passat Variant saavad ka eraldi spoileri tagaluugile.