• Nägus ja ruumikas
• Kapoti all vaid neljasilindrilised jõuallikad
• Hind alates 51 200 eurot (D4 FWD)

Üle-eelmisel aastal tutvustatud Range Rover Sport tahaks samuti pirukast senisest suuremat tükki haugata, aga peale uue XC90-ga proovisõitu peab tõdema, et hoopis sellel uustulnukal on ilmselt parimad võimalused turuosad ümber mängida.

Teise põlvkonna Volvo XC90-lt tõmmati kate küll juba 2014.a. augustis, aga et tehase ümberseadistamine võttis omajagu aega, siis esimesed tootmismudelid veeresid koosteliinilt alles jaanuari lõpus.

Sellegipoolest raporteerib Volvo tänaseks juba enam kui 19 000 tellimusest, mis annab tootjale aluse mõõdukaks optimismiks aasta kogutulemuse osas.

Õnnestunud disain

Kuna staatilisest mudeliesitlusest kirjutasime juba augustis, siis välisdisainil siinkohal pikemalt ei peatukski. Mainida võib vast ainult seda, et pisut autoga harjunud pilgule on tagatulede ning üldise küljejoone osas tegemist siiski küllalt äratuntava Volvoga.

Esiosa aga meenutab mulle endiselt Audi eelmise põlvkonna Q7-t. Samas ei tohiks seda võtta etteheitena - imposantne iluvõre teeb auto jõulisemaks ja kogu masina olekust õhkub heas mõttes massiivsust ning suursugusust. Ausalt öeldes pole ma veel ühegi tuttava käest kuulnud uue XC90 disaini kohta negatiivset kriitikat.