Volvo soovib eksperimenti kaasata kuni 100 autot ja alustab järgnevatel kuudel läbirääkimisi huvitatud linnadega Hiinas, et näha, millised neist suudavad tagada eksperimendiks vajalikud load, regulatsioonid ja infrastruktuuri.

Volvo usub, et isesõitva tehnoloogia juurutamine võimaldab vähendada õnnetusi, kuid ka vabastada ummistunud teid, vähendada saastet ja lasta juhtidel autosveedetavat aega otstarbekamalt kasutada.

Rootsi ettevõte, mille nimi on praktiliselt autode turvalisuse sünonüümiks alates ajast, mil 1959. aastal leiutati turvavöö, tegeleb isesõitvate süsteemide arendamisega osana oma lubadusest, et 2020. aastaks ei saa enam mitte keegi Volvos surma või tõsiselt vigastada.

“Isesõitvad süsteemid võivad liiklusturvalisusse märkimisväärselt panustada. Mida rutem isesõitvad autod teedele jõuavad, seda varem hakatakse elusid säästma,” ütles Håkan Samuelsson, Volvo president ja tegevjuht 7. aprillil Pekingis peetaval seminaril “Isesõitev auto – kas Hiina võiks asuda liidripositsioonile?”.
Loe edasi siit