2017. aasta Porsche 919 Hybrid, millel on võimsust kuni 900 hobujõudu, on tervikuna täiustatud ja sellelt leiab hulgaliselt uuendusi, eriti sõiduki aerodünaamika, šassii ja sisepõlemismootori vallas. Sarnaselt vormel-1 sarjale on 919 Hybridi monokokk tehtud süsinikkiusegust.

Meeskonnajuht ja tehniline juht Andreas Seidl selgitab: “Uueks hooajaks on 60 kuni 70 protsenti autost värskelt arendatud. 919 Hybridi algse idee juures on endiselt piisavalt detaile, mida optimeerida ja veelgi tõhusamaks muuta. Monokokk on alates 2016. aastast samaks jäänud, kuid kõikide teiste komponentide optimeerimispotentsiaali analüüsiti ja enamikel juhtudel tehti vastavad muudatused.”

AERODÜNAAMIKA

FIA WEC 2017. aasta tehnilised regulatsioonid seavad teatud aerodünaamikat mõjutavate kerekomponentide mõõtudele täiendavad piirangud.

Turvalisuse huvides vähendavad uued mõõtmed LMP1 prototüüpide aerodünaamilist survejõudu, mis omakorda vähendab autode kurvikiirusi. Uute reeglite ja arendusleidude põhjal lõid Porsche insenerid 919 Hybridile kaks täiesti uut aerodünaamikapaketti – ajendiks muidugi soov kompenseerida regulatsiooninõuetest tulenevalt kasvanud ringiaegu.
Loe edasi siit