Nikolai Fomenko vabandati erakorraliselt saatejuhi kohalt välja, kuna tal tuli viibida iseenda loodud kohalikuks superautoks pürgiva Marussia Racing GT esitlusel. Naise nimega auto on kaheukseline hübriid, mis kasutab bensiinimootorina Nissan 350Z 3,5-liitrist 240 hj jõuallikat. Vaata täpsemalt lisaks alltoodud linki ning loodame, et sellest autost peatselt ka saates juttu tehakse.

Sel korral veeretati esimesena vaatajate ette Ferrari 550 Maranello, mida toodeti aastatel 1996-2001... Näib, et selliste mitte eriti vanade kasutatud autode presenteerimine on muutumas üheks Vene Top Geari originaalseks tunnusjooneks. Tekib küsimus, äkki testitakse kokkuhoiu mõttes lihtsalt tuttavate autosid? Majanduslanguse tingimustes vaatame üle need väärtused, mis meil juba garaažis olemas on, kuna uusi ei jaksa momendil lihtsalt osta, hõljub vägisi show kohal.

Teisalt tundub, et mehed on hakanud Top Geari eriti tõsiselt tegema - liikudes peaaegu sellesse aega, kus uuenenud Top Gear ise kunagi alustas. Algne Top Gear alustas liiga vara ning sellest juhindumine oleks tähendanud nõukogude aega minekut, mis oleks ehk just eriti põnevalt välja kukkunud. Justkui ajaloos olevate aukude parandamine. Stig kuulabki juba Ferrariga ringiaega tehes taustaks Vremja tunnusmeloodiat.

Saate väljakutse osas asuvad Nikolai ja Miša taksojuhtideks. Fomenko valib sõidukiks musta 156 hj 2,5 automaatkastiga Chevrolet Epica, Miša aga 220 hj 2,5 turbomootoriga ja manuaalkastiga Ford Mondeo ning see ettevõtmine kujuneb üpris meeleolukaks. Jätkub ka 1962. a. GAZ-66 kiusamine. See pannakse leegiheitjatega põlema, uputatakse siis jõkke, peale mida läheb kangelaslik veok ikka veel käima peale ning sõidab ringi.

Kuulsustena on külas naisest ja mehest koosnev ansambel Nepara. Lõpuks testitakse Jaguar X-Type diisel universaali, ironiseerides selle üle, et tegu on Firdiga, millel on Freelanderi diiselmootor ning lisaks on see ka universaal ja ebakvaliteetselt ehitatud. Igasugune inglaslik konservatiivsus on sealt kadunud. Resümeeritakse, et Jaguari teeb selline sõiduk halvemaks, tavalisele autole - nagu see tegelikult on - annab aga Jaguari embleem midagi juurde küll.

Youtube vahendab inglisekeelsete subtiitritega veel alltoodud neljandat osa, ent küll see viieski sinna varsti sigineb.