Renault toob omalt poolt mängu hulga teadmisi, koolitusprogramme ja tehnikat, kirjeldab Autocar. Pariisis allkirjastatud lepingu kohaselt on Renault' panuse väärtuseks 220 miljonit naela.

Riigipoolse rahasüsti eesmärk on teenindada Avtovazi laene ning tagada margi kodumaine 25-protseniline turuosa, vaatamata uute mudelite puudumisele. Venemaa uute autode turg kukkus mullu 57 % ning suurima obaduse sai just Avtovaz.

Renault-Nissan on optimistlik ning kavatseb 2012. aastast Lada tehases Togliattis ka päris uusi ja korralikke mudeleid ehitama hakata. Aastaseks mahuks plaanitakse siis 900 000 autot, millest 650 000 kannavad Lada embleemi. Seni keskendutakse olemasoleva kaadri koolitamisele, tehnoloogia uuendamisele ning praegu tootmises olevate autode kvaliteedi olulisele parandamisele.