See Ferrari reageerib juhtimisvõtetele nüüdsest veelgi vahetumalt ja on veelgi äkilisem, ent olevat ettevõtte sõnul siiski kõigi jaoks lihtne juhtida. HGTE pakub jäigemat vedrustust, turvatala tagaakna kohal ning veidi ülekäidud manettino-süsteemi.

Auto on lastud ka veidi madalamaks ning kannab HGTE seades sportlikumast kummisegust rehve. Ka auto F1-stiilis käigukast vahetab ülekandeid nüüdsest kiiremini ning gaasigi on võimalik täpsemalt doseerida.

Kindlasti on meeldiv kuulda ka, et 599 HGTE väljalase kõlab kiirendades veelgi kõvemalt ning on linnasõidul või maanteel kruiisides endiselt mugavalt vakka. Väljanägemiselt on see ehk üks kenamaid Ferrarisid ja nüüd, Genfi autonäituse ajaks, on sellest väljas ka ihaldusväärsemgi versioon.