Veebruaris müüdi Eestis 1691 uut sõiduautot, mis jäi möödunud aasta küünlakuu müügile alla 3,6%. Tänavu kahe kuu kokkuvõttes on müüdud Eestis 3962 uut sõiduautot, mida on 0,5% enam kui mullu samal perioodil.

Kõige populaarsemad on jätkuvalt keskklassi maasturilaadsed, nende osakaal kogumüügist ulatus veebruaris 27,1%ni ja samal ajal väike-keskklassi autode müük 21,5%ni.

Hübriidajamiga autode müügikasv on olnud märgatav: veebruaris läks neid kaubaks 231, järgnesid surugaasil sõitvad autod, mille mudelivalik on suurem ning mida osteti 64 tükki. Kes saab, see ostku, sest VAG surugaasi-sõiduautod on peagi minevik, praegustele põlvkondadele järge ei plaanita.

Elektriautode müük hüppas peaaegu lumetul vastlakuul lakke: lausa 15 uut e-autot veeres registrisse. Nende seas on mitu nn demoautot, mille müüjad on võtnud arvele, et kliendid võiksid omal nahal kogeda, kui tore on e-autot omada.

Margitabeli esinumber ikka Toyota

Toyota ülemvõimu ei kõiguta miski, tuisukuul müüdi 340 seda marki autot, populaarseim mudel – nagu ikka RAV4. Ent hõbeda ja pronksi peale käis peaaegu tasavägine võitstlus: Škoda 232 autot, Renault 223 autot.

Kahe kuu lõikes on järjekord samasugune: esikohal Toyota ligi 800 müüdud sõiduautoga, sabas Škoda ja Renault, 10. kohal Hyundai 107 müüdud sõiduautoga.

Aga huvitav on vaadata hundikuu esikümmet siiski, sest seal seisab kümnendal kohal Audi nimi. Hiljem saab mudelite TOP 10st teada ka, mis neile nii hea müügitulemuse on toonud. Samas, kui kümnendaks võib tulla vähem kui 50 auto müügiga, siis… Eesti autoturg on ikka imepisike!

Ja kui panna sõiduautode tabeli kõrvale ka tarbesõidukite müük, on jaanuari-veebruari lõikes võitja muidugi Citroen ja seejärel Ford, millel on tänavu superhea start olnud.

Rõõmustada võivad ka Renault (3.) ja Toyota (4.), viimasel on põhjust tarbesõidukite segmendis head tulemust loota, sest Berlingo, Partneri ja Combo sõsar Proace City on juba mõne nädala Eestis müügil, ja sel läheb hästi.

Tabeleid ja üldpilti vaata ning täpsemat tarbesõidukite kohta loe klikkides SIIN