Suurima osakaaluga veebruari müügist olid väiksema keskklassi autod (23,4%). Jätkuvalt on populaarsed ka keskmised ja väiksemad maasturid, mille osakaal oli vastavalt 21,1% ja 14,7% kogumüügist.

Uute sõiduautode osakaal kõigist jaanuaris esmaregistreeritud autodest oli 57%. Eksporti läks 85 sõiduautot. Uusi elektriautosid müüdi veebruaris 6 ja hübriide 93. Gaasilisaseadmega (CNG ja LPG) sõiduautosid ostsid tarbijad kokku 19.

Toyota kõige müüdum automark

Populaarseimaks automargiks oli veebruaris Toyota, milliseid müüdi 277. Järgnesid Škoda ja Renault, vastavalt 209 ja 192 sõiduautoga. Kahe kuu lõikes on Jaapani autotootja ülivõimsalt tabelit juhtimas 719 sõiduautoga, Škoda tulemus jääb esialgu paarisaja auto võrra alla. Aga aasta on alles alanud.

Veebruari margitabeli esikümme ei üllata suurt millegagi. Volkswagen on Renault’ e alla andnud, viiendal kohal Kia, edasi prantsuse lõvikutsikas Peugeot, tubli müügi on teinud ka 8. kohal olev Citroen. Rõõm on tabeli tipus kohata taas kord Opelit ja Subarut.

Kahjuks ei jõudnud veebruaris päris tippu Nissan, aga nagu öeldud – on kulunud vaid kaks kuud verivärskest aastast. Kõik võib veel muutuda.

Milline oli kõige populaarsemate autode top 10 ja milliseid automudeleid kõige enam osteti, loe pikemalt Acceleristast!