New Concept Coupe kannab küll igavat nime, ent on see-eest ise äärmiselt sümpaatne. Sellist Golfi on paljud inimesed eneselegi teadmata juba aastaid oodanud. Selles on neli istet, sel on traditsiooniline pakiruum ning seetõttu ka soliidse džentelmeniauto proportsioonid, vastukaaluks Scirocco noorele mässajale sobilikule kolmeukselisele kerele.

7-käigulise kahe siduriga DSG automaatkasti küljes on VW kuulus neljasilindriline 1,4 TSI, mis arendab 150 hj ja pakub 220 Nm väänet. Seda abistab 27 hj elektrimootor, mis suudab masinat ka iseseisvalt, ilma sisepõlemismootori koostööta edasi liigutada.

100 km/h saabub 8,6 sekundiga, tippkiirus on 227 km/h, keskmine kütusekulu aga 4,2 l/100 km ning süsihappegaasi pääst vaid 98 g/km. Mingi paugupill see kaheukseline Golf seega pole, pakkudes kaasaegset hübriiditehnoloogiat ja keskkonnasäästu kombinatsioonis vanaaegsete kupeeautode minekuga ning see näib olevat trend ka teiste automarkide tulevaste nn. hübriidsportautode juures.

Kupee-Golf on 4,54 m pikk, 1,78 m lai ning 1,41 m kõrge. Lõplikult viimistletud disainiga auto läheb tootmisse varemalt järgmisel aastal. See on paljukiidetud ja -imetletud Audi A5' soodsam, kainem ja kandilisem sugulane, mis pakub konkurentsi Renault Laguna Cuope'le, Peugeot' ideeauto SR1 baasil valmivale autole, tulevasele Opel Astra kupeele jt.