Kindlasti on tegu võimsaima ja väledaima universaalkerega Opeliga ettevõtte sajandipikkuses ajaloos. Insignia on juba ise ilus, Sports Tourer analoogsete praktiliste keredega konkurentide seas samuti esirinnas. OPC ehk Opel Performance Center'i juhtimisel lihviti Insignia universaal nüüd maksimaalselt vahedaks.

Insignia Sports Tourer OPC läbis põhjaliku testitsükli, millest ei puudunud masina juhitavuse ja mootori peenhäälestamine ka kurikuulsal Nürnburgringil. IST OPC saab Opeleist esimesena adaptiivse nelikveo koos piiratud libisemisega diferentsiaaliga. Tavalisest IST'st istub OPC sentimeetri võrra madalamal, sel on kuni 20-tollised rehvid, jäigem vedrustus ning Brembo pidurid.

Sports Tourer OPC põhiline karikas peitub kapoti all, kus hoiab ülejäänud autost kinni 2,8-liitrine 352 hj turbo-V6, lennutades universaalkere soovi korral sajani kuue sekundiga. Kõik-see-pere ja selle sadu liitreid pagasit võib liikuda kiireminigi kui 250 km/h, ent elektrooniline piiraja paneb siin endiselt käe vahele.

Väljast eristab OPCd tavalisest agressiivsem pilk ning sedaani kõige karmima isendiga jagatavad morsahambad. Salongis turritavad sportistmed ning kolmetähelis lühendi eksponeerimisega ei hoita tagasi.

Universaal-OPC asub sihtima Audi S4 Avanti ja BMW 335i M Sport Touringu loodud nišši. Kas ja millal see kunagi Eestisse jõuab, pole veel teada ning samuti on avalikustamat IST OPC hind. Selle parempoolse rooliga sõsarmudel kannab traditsiooniliselt nime Vauxhall Insignia Sports Tourer VXR.