Aga mitte päris tagasilla taha nagu vanal Põrnikal, mille käitumist oli tänu sellisele lahendusele piiriolukordades võimatu ennustada. Uue konfiguratsiooni kohaselt asub mootor tagaistmete all, tagasilla peal — kohas, kus tavaliselt niikuinii midagi pole. Tulemuseks on avardunud võimalused autokeste veelgi ruumikamateks muutmisel, paranenud turvalisus ja kindlam juhitavus.

Ega ju vormelid, Ferrarid, Lamborghinid jt ei kasuta ilma asjata peamiselt keskmootoriga lahendust. Nii jaguneb jõuallika raskus mõlema telje vahel võrdsemalt ning liigub auto raskuskeskmele lähemale. Auto juhitavus on parem ja ülejuhitavasse uperkuuti sattumine keerulisem.

Päris pisiautode juures võib ette paigutatud mootor peale laupkokkupõrget juhile ja kaassõitjale kergesti sülle lennata. Ruumi on mootoril ees ju ikka vähe ning ega jõuallikas löögi summutamiseks ka deformeeru. Kui mootor taha viia, on autoninal rohkem ruumi kägarduda ja nii avariilööki pehmendada.

Taga-kesk-mootoriga autosid on ka lihtsam ja odavam toota. Mootori jõud tuleb üle kanda lihtsalt tagasillale, mitte esimestele ratastele, mis peavad nii vedama kui pöörama. Omal moel on sellised uued tagamootriga pisiautod omaaegse revolutsiooniliselt lihtsa esirattaveoskeemi veelgi lihtsam edasiarendus.