CTS Sport Wagon peaks Cadillaci juhi Jim Taylori sõnul pakkuma oma terava, agressiivselt dramaatilise disainiga maitsvat alternatiivi massiliselt levinud linnamaasturitele ja suurematele SUVidele.

Suurem auto ostetakse ikka peamiselt seetõttu, et see näeb äge ja võimas välja, on suur ja pakub kõrget isteasendit, mis laotab juhi pilgu teiste liiklejate kohale. Nii näib SUVide emotsionaalsesse „lõksu“ langenud inimestele oma väikemaasturist tavalisse sedaani või universaali suundumine toiduahelas koha võrra madalamale langemisena. Ning lõpuks on universaalkerega autod alles viimasel ajal hakanud massilisemalt meeldivamat kuju võtma. Need pole enam puhtpraktilised pikad kastid, vaid täisverelised kunstiteosed nagu nende baassõidukid sedaanidki.

Cadillac CTS Sport Wagon on tõesti vaheda kujustusega. Auto tagumised küljeuksed on teravad nagu torkerelvad. Seda universaali on uhke omada, umbes nagu Chrysler 300C Touringut, mis näeb uiversaalvariandis veelgi karmim välja kui ostekui Al Capone’i enda disainitud macho-sedaan. Tava-CTSist on 2010. a. mudelina esitletud Sport Wagon 7 mm lühem ja pakub allalastud tagaistmetega kaubaruumi kokku 720 liitrit. Teravnurkne skulptuur veereb 19-tollistel ratastel ning evib avarat katuseakent tagaistujaile.

Spordi eest Sport Wagonis vastutab 304 hj 3,6 V6. Pakkuma hakatakse ka 2,9-liitrist turbodiislit. Cadillac arvab, et USAs müüakse iga viies CTS just Sport Wagonina ning et Euroopas saab universaali osakaal olema suisa 60%.