Briti autofirma Lotus ja maailmakuulus prestiižikas heliettevõte Harman Kardon on asunud lahendama kahte probleemi korraga. Kuidas muuta hiirvaikselt jalakäijate selja taha ehmatama hiilivad hübriidautod veidi lärmakamaks ning tõmmata detsibille maha jumalike veekaheksate möirgamisest.

Harman sai Lotuselt ülesandeks luua hübriididele mingi kena heli, mis neid kindlasti tähele panema juhiks, ent ei kõlaks totaka 70ndate sci-fi-saundina ega kusagil kabinetis sündinud korralekutsuva piiksumisena.

- 1966. a. Mutsangi V8 heli kõlab videos. Kas sellist asja peaks siis kuuldavale tooma uus Prius? -

V8 mootorite paljudele peavalu tekitav räme karjumine, mis ju tegelikkuses on autodel niigi päris vaikseks müdinaks summutatud, suigutatakse pea kuuldamatuks vastandhelide mängimisega. Lotuse helisünteesi tehnoloogia muudab tegelikult vaikseks oleku eelkõige kabiinis, kus „kustutatakse" ka rehvi- ja tuulemüra.

Lisaks on selle süsteemiga võimalik muuta näiteks Porsche reaskuuese karjed madalamaks V8-mürtsumiseks. Kindlasti saab sama seadmega panna Toyota Priusele külge F1 või Pagani V12 kriiskamine, aga miks? Mis mõte sellel on, jääb täiesti selgusetuks.