• Eelkäijast suurem
• Nüüd varustuses ka süsteem X-MODE
• Hinnad alates 23 900 eurost

Võrreldes eelmise põlvkonnaga on neljanda generatsiooni Forester tuntavalt kasvanud, auto pikkuseks on nüüd 4595 cm ning teljevaheks 2640 cm. Koos märkimisväärse 220 mm kliirensi ja kõikidel mudelitel standardvarustuses oleva Subaru pideva nelikveosüsteemiga on uus Forester muljetavaldava läbivusvõimega.

Subaru Foresterilt leiab nüüd uue süsteemi nimega X-MODE, mis on põhivarustuses enamikel Lineartronic automaatkastiga mudelitel. X-MODE süsteemi eesmärgiks on auto nelikveo tööd juhtides pakkuda märkimisväärset maastikusuutlikkust ning tagada muretu sõidukogemus ka keerulistest oludes.

Uue Subaru Foresteri mootorivalikus on kolm erinevat boksermootorit. Diiselmootori võimuseks on 147 hj ja 350 Nm. Bensiinimootorite valiku avab uuendatud karakteristikaga 2-liitrine boksermootor, mis tagab 150 hj/198 Nm.

Märkimisväärseks uudiseks on aga tuliuus turbolaaduriga DiT otsepritse mootor, mis pakub 240 hj ja 350 Nm. See teeb uuest Foresterist oma segmendi ühe kiireima mudeli.

Käigukastides on valikus kuuekäigulised manuaalkastid ning variaatorülekandega Lineartronic automaatkastid. 2-liitrise vabalthingava mootori puhul on Lineartronic transmissioonil 6 programmeeritud käiku, ülelaadimisega DiT mootoril aga kaheksa programmeeritud ülekannet. Võrreldes käsivahetusega käigukastidega annab Lineartronic ülekanne kuni 9% kütusesäästu.

Uue Subaru Foresteri hinnad algavad 23 900 eurost.