Uue Koleose elegantsem ja väljendusrikkam esiosa ei jää jõulisuselt eelmisele mudelile alla. Hoolikalt viimistletud salongi iseloomustavad ootuspäraselt rafineeritud detailid ja sõidumugavus.

Valida saab 2,5liitrise bensiinimootori (TR 25) ja 2,0liitrise dCi diiselmootori (M9R) vahel, viimane võimsusega 110 või 127 kW (150 või 175 hj). Diiselmootorite CO2 heitkogust on oluliselt vähendatud ja 4x2 jõuülekandega dCi 150 mudelil on see näitaja kõigest 148 g/km. Uus Renault Koleos on saadaval 4x2 ja 4x4 jõuülekandega.

Varustusse kuuluvad kõik Renault’ uusimad praktilised ja käepärased tehnilised lahendused, näiteks parkimisandurid, võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteem, juhtkangiga navigatsioonisüsteem Carminat TomTom Live ning tõusul sõidu alustamist hõlbustav Hill Start Assist. Olenevalt turust saab valida kas kahe või kolme varustusklassi vahel.

Renault’ konstrueeritud ja Lõuna-Koreas Busanis asuvas Renault Samsung Motorsi tehases toodetaval D-klassi sõidukil Koleos on ära kasutatud Renault’ põhjalikke teadmisi nii passiivsest kui aktiivsest liiklusohutusest.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!