Teise põlvkonna esindaja on ka turvaline valik, sest nüüdsama teeniti Euro NCAP turvakatsetes välja maksimaalne, ehk viie tärni vääriline tulemus ja ohutusvarustus on põhiseadeski korralik. Baashinnaks on Eestis 15 360 € (ZEN-varustuses TCe 100, detsember 2019).

Jaanuaris Eestisse jõudev uus Captur pole ei midagi muud kui karkudele tõstetud viienda põlvkonna Renault Clio, mis peaks müüginumbrites üle trumpama nii oma tükkide doonori kui ka kõik ülejäänud sama kaubamärgi kandjad. See on eelkäijast nägusam, avaram ja paremini viimistletud auto ning 11 värvitooni, neli kontrasttoonis katust ja kolm nn alumist ringi puudutavat kujunduspaketti annavad ostjate käsutusse tervelt 90 (!) eri kombinatsiooni isikupärase sõiduki koostamiseks. Mida läheb tarvis, sest kui 2013. aastal esitletud esimese Capturi korral oli selle konkurendiks vaid kontsernikaaslasest Nissan Juke, siis teisel põlvkonnal on "asulasisestel off-road võistlustel" ees ootamas juba paarkümmend võistlejat.

Renault Captur

Teise põlvkonna näol on tegu pargimaasturi laadse tootega, mida pakutakse esiveolise autona ja mis on linnas mugavam kasutada kui baasmudel, sest tänu kõrgemal asuvatele istmetele käib autosse sisse/välja vudimine lihtsamalt. Teine põlvkond on eelkäijast kõrgem, laiem ja 110 mm pikem ning telgede vahele lisandunud 20 mm kulus pea täies mahus teises reas istujate põlveruumi hüvanguks.

Praktilist väärtust lisab ka põhivarustusse kuuluv liigutatav tagaiste, mida saab 160 mm ulatuses edasi-tagasi nihutada ning selle eesmise asendi korral on pakiruumi mahuks tavaseades 536-liitrit, mis on suurim omasuguste seas. Interjööri panipaikade mahuks on 27-liitrit ja tagaistme seljatuge maha käänates tekib autosse sileda põhjaga pakiruum, mille põranda pikkuseks on 1570 mm.

Renault Captur

Moodsalt ja soodsalt

Uustulnukas põhineb CMF-B nimelisel platvormil, mis võimaldab turule tuua ka laetava hübriidajami, mis peaks jõudma müüki järgmisel suvel. Moodsaima ajami nimeks on E-TECH Plug-In ja selles täiendavad 1,6-liitrist bensiinipõletajat kaks elektrimootorit, mis saavad energiat laetavast akuplokist (9,8 kWh). Asulakiirustel lubatakse elektri najal sõiduulatuseks kuni 65 km (WLTP), ülejäänud andmed andmed avaldatakse hiljem.

Soodsaid, ehk tagasihoidlikumate joomakommetega jõuallikaid esindavad aga mootorivalikus kolme silindriga ottomootor (1,0 TCe, 100 hj) ja nelja silindriga 1,5-liitrine diiselmootor (Blue dCi, 115 hj), mille vahelt leiate veel Mercedes-Benz A-klassil kasutatava nelja silindriga 1,3-liitrise ottomootori, mida pakutakse Capturile kahes seades.