• Mugav ja ruumikas auto, mis sobib hästi pere igapäevavajadustega
  • Omas segmendis ainulaadsed maatriksesituled
  • 2016. aasta lõpus peaks Eestisse jõudma OnStar teenus
  • 4 aastat või 120 000 km garantiid ja hind alates 15 190 eurost


Väike-keskklassi sõidukina pakub Astra Sports Tourer küllaga mugavusvarustust, mida tavaliselt leiab klass kõrgematelt autodelt ning see kõik on saadaval mõistliku hinnaga. See on auto inimesele, kes ei taha esile tõusta ega liigselt silma paista, kel aga on palju asju/mitu inimest, mida/keda autoga kaasa vedada; ja ta tahab neid vedada võimalikult mugavalt.

AJALUGU 1963. aastal veeres Opeli tootmisliinilt esimene universaalkerega Kadett A Caravan. Sealtpeale on universaalid olnud Opeli väike-keskklassi mudelinimistus kindlal kohal, moodustades läbi aegade müügist rohkem kui viiendiku. Uus Astra Sports Tourer on järjekorras kümnes universaalkerega mudel omas segmendis.

accelerista.com

MINU LUGU Ajakirjanikud saavad uue Astra Sports Toureriga teha esmatutvust Portugalis, Portos ja linna lähiümbruses. Oporto mägiteed on kitsad ja ümbruskond maaliline, kogemata ei jää ka “juuksenõelad” ehk U-kurvid, mida on päris parasjagu. Teise päeva veedame kolleeg Kristjan Sooperiga mööda rannikut sõites, Atlandi ookean oma mäsleva vahulainega enamasti paremal käel; kevad tuure üles võtmas ümberringi.

Olen Opel Astra viieukselise luukpäraga sõitnud pikemalt korda kolm, seega on Sports Toureri põhiolemus mulle hästi tuttav. Suurem tähelepanu ongi seekord uuel, 1.6-liitrisel 118 kW/160 hj kaheetapilise turboülelaadimisega diiselmootoril, mille sooritusvõime üllatab meeldivalt. Koos 6-käigulise manuaalkasti ja Start-Stop süsteemiga on see jõuallikas ka üpris kütusesäästlik, isegi serpentiini ronides ei tõuse kulu 5.8l/100 km kõrgemale.
Loe edasi siit