Kabrioleti katus on pehme ning voltub kokku elektriliselt vaid 15 sekundiga. Voltimise ajal võib arendada kiirust kuni 30 km/h.

Tagaistmete tagant ei turrita välja enam suuri metallist jurakaid, mis auto rullumisel reisijaid kaitsevad. Nende asemel on tagaistmete taga peidus üks suurem ja võimsam element, mis ohu olukorras 150 millisekundiga välja hüppab.

Kapoti all on 1,6-liitrine mootor, nii et väikse avaautoga peaks ka päris lõbus ringi silgata olema. Nagu Mini mootorite puhul ikka, on see sündinud BMW ja PSA koostöös. Hetkel põrisevad samasugused jõuallikad näiteks Peugeot 207 ja 207 GTi kapoti all.

Minis arendab see 1,6-liitrine kas 120 või 175 hj vastavalt Mini Cooper Cabrios ja Mini Cooper S Cabrios. Pagasiruumikene autopäras on kasvanud viie liitri võrra ning on kinnise katuse korral 170 liitrit. Õnneks on see aga ka läbilaetav.

Käigukastiks on kuuekäiguline manuaal või sama arvu astmetega automaat. Eelmise Mini Cabrioga võrreldes lubatakse paremaid sõiduomadusi, kuna muudetud on vedrustust ja pidureid ning kasutusel on elektromehhaaniline roolisüsteem.

Veel promotakse fakte, et olemas on ka USB ja bluetooth ning uus Mini Cabrio haakub ka teie iPhone’iga. Ning et värvivalik sisekujunduse ja väljanägemise personaliseerimiseks on väga lai.

Eks see Mini on juba iseenesest nii tugev bränd ja konkreetse iseloomuga auto, kus midagi eriti põhjalikult muuta polnudki võimalik. Lihtsalt veidi parendada, et oleks mugavam ja kaasaegsem, sest kliendid sellele autole paistavad olemas olevat.