Siin need pildid siis on. Auto ise aga järgmisel nädalal Bologna autonäitusel. Euroopa karmistuvatele keskkonnanõuetele vastutulemiseks on valikus ka 2,2-liitrine turbodiisel, mille emissioon jääb ELi kehtestatud uute nõuete piiri alla.

Luukpära nina on sama, mis selle hiljuti Los Angeleses esitletud sedaanist vennal. Seal asub nimelt närverahustavalt avar naeratus, mis juba ka palju vastukaja saanud. Mille üle uus Mazda3 rõõmustab?

Uus Mazda3 pole meigitud vana, vaid viie aasta järel täiesti uus mudel, kuigi eelkäijaga olevad sarnasused on päris tugevad.

Ning eks sel on tegelikult ka sisuline põhjus naeratada: Mazda3 moodustab alates oma turuletulekust 2003. a. Mazda selle perioodi 1.8 miljonilisest automüügist tervelt kolmandiku! Iga kolmas Mazda on Mazda3.