Üpris omapärase kujuga Espada püsis tootmises kümme aastat: 1968-1978. Neljaliitrise 325 hj V12 mootoriga varustatud kaheukselisse kupeesse mahtus koguni neli inimest, nii et see oli tõeline seltskonnasuperauto, pealegi oma aja kiireim. Vaatamata 1990ndate lõpul korraks päevavalgele kerkinud kuulujuttudele ei ole Lamborghini sellest enam uudismudelit arendanud.

Sarnasused Toro ja Espada vahel on olemas, kuigi mitte väga üks-ühesed. Toro ehk Härg on pigem Reventoni volditud vaimus kujundatud Ferrari 599. LA märgib sõnapaari 'Longituinale Anteriore', mis kirjeldab 690 hj V12 mootori eesmist paigutust ja pikiasendit. 4 viitab mõistagi nelikveole, vahendab Diseno-art. Nii et Espada nimi oli lihtsalt Lamborghini klassikute aabitsas parajasti vakantne pealkiri.

Käigukastina näeb Ndiaye kahe siduriga 7-astmelist automaati, mis annab süsinikust ja magneesiumist valmistatud Torole Lexus LFA, Aston Martin One  77, McLaren SLR jms kõrval unistusliku koha sisse võtmiseks enesekindlust. V12 peaks olema disaineri nägemuses võimeline põletama nii bensiini kui biokütust ning suutma vaiksel sõidul osa silindreid välja lülitada.