Ametlikult astub see 700 hj 6,5-liitrise V12 mootoriga uus-Murcielago publiku ette Genfi autonäitusel tuleva aasta märtsikuus. Vaid 79 kg kaaluvasse käigukasti nimega ISR (Independent Shifting Rod) viib mootor väänet 690 Nm jagu. Lambo lubab, et kahe siduriga kastiga võrreldes vahatab see automatiseeritud manuaalkast käike 50 % kiiremini. Lisaks on too käigukast imepisike ja kerge, teatab tootja uhkelt. Ning 100 km/h saabub vaid 2,9 sekundiga.

LP700-4 mootor pärineb Reventonilt ning kaalub 245 kg, mis tähendab, et iga kilo sellest jõuallikast toodab kolm hobujõudu. Võimas! Ning kas pole tore, et automaailma pitsitavad karmid regulatsioonid ja nõudenärakad pole sundinud Lamborghinit loobuma oma klassikalisest V12-mootorist. Agregaati hakatakse ehitama Lambo peakorteris Sant’Agatas Bolognas ning pole kahtlustki, et see hakkab tooma kuuldavale jumalikku häält. Lambo boss Stephan Winkelmann kinnitas ka, et Murcielago V12'st paiskab atmosfääri 20 % vähem saastet ning aastaks 2015 on kavas toodetavate superautode keskmine pääst 35 % madalamaks tuua.

Ahjaa – mis see Aventador siis veel tähendab? Aventador on hoopleja, sõjalise terminina tähendab aga nn. avangardi ehk salka, mis läheb rindele juba enne põhilist väge. Need on need kõige julgemad, suisa hulljulged ja kartmatud. Ning loomulikult kandis sellist nime ka üks võitlushärg, mis kuulus konkreetselt Don Celestino Cuadri Vides'i poegadele, kaalus 507 kg ning kaotas 1993. a. üleüldises edetabelis teisele kohale jõudmise kiuste matadoorile kõrva.

Vaata ka videot mootori ehitamisest ning kuula valmis V12' pöördesse laskmist!


Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!