Uues Imprezas on seda New Yorgis oma ihusilmaga näinud USA autoajakirjanike sõnul ka senisest rohkem ruumi ja seda nii õlgadele kui jalgadele. Auto on kasvanud ja suuremaks saanud nii otseses kui kaudses mõttes. Millin Subaru siis, huvitav küll, muretuse ja noorusliku rübliku imidžid edaspidi vedama hakkab või pole taolisel infantiilsel hoiakul enam meie ajas kohta?

1992. aastal ilmavalgust näinud Subaru Impreza on automaailma üks tuntumaid kaubamärke. Ning Subaru positsioneeribki uut Imprezat C-segmendi kvaliteetse pereautona. Margile omane legendaarne sportautode DNA käib nüüdsest täiesti omaette rada hiljuti turuletoodud STI Racing sportsedaani näol.

Uue põlvkonna Impreza pakub senisest oluliselt ruumikamat ning luksulikumat interjööri. Sõiduki teljevahe on kasvanud 25 mm võrra võimaldades märksa mugavamat äraolemist auto tagaistmetel. Tõelise arengu on läbi teinud auto salongis kasutatavad materjalid muutes seal valitseva õhustiku mitu klassi kõrgemale kuuluvatele autodele iseloomulikuks.

Uue mudeli Euroopa versiooni hinnatase ning mootorivalik selgub mõnevõrra hiljem. Kindel on siiski see, et uue Impreza põhivarustuses on kõige kaasaegsemad kütusesäästlikud boksermootorid, Subaru sümmeetriline nelikveosüsteem ning tänapäevane start-stop tehnoloogia.

Neljanda põlvkonna Impreza jõuab viieukselise luukpärana Eestis müügile juba käesoleva aasta teisel poolel.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!